EXPERT BROKERS NA DOBRE I NA ZŁE
W przypadku szkód działamy następująco:
Weryfikujemy okoliczności zdarzenia,
Zgłaszamy szkodę do ubezpieczyciela,
Ustalamy listę niezbędnych dokumentów,
Monitujemy ubezpieczyciela o wydanie decyzji o wypłacie,
WALCZYMY JAK LWY
Wysyłamy odwołanie, aż do skutku!
Przesyłamy Ci decyzję o wypłacie odszkodowania i zamykamy szkodę.
7 złotych zasad postępowania po szkodzie:
Szkoda to stres i emocje, które mogą wpłynąć na decyzje.
Warto zadbać o opanowanie, które pozwoli zachować zdrowy rozsądek.
Zanim zaczniesz działać:
- Usiądź wygodnie, zamknij oczy.
- Wykonaj 10 głębokich oddechów: wdychaj nosem, wydychaj ustami.
- Odetchnij i działaj z jasnym umysłem!
Lepiej sto zdjęć za dużo niż jedno za mało!
- Najpierw ujęcia ogólne (kontekst miejsca).
- Później detale (uszkodzenia, ślady).
Uwaga! Brak dokumentacji to pretekst do obniżenia odszkodowania.
Ubezpieczyciele często stosują praktykę „proszę przesłać zdjęcia i można naprawiać szkodę”. Oczywiście jeśli zdjęć będzie za mało, Ubezpieczyciel stwierdzi, że zgromadzony materiał zdjęciowy nie uwzględnia wszystkich uszkodzeń i nie jest możliwe wypłacenie pełnego odszkodowania.
- Ewakuuj osoby zagrożone i wezwij służby (straż, pogotowie).
- Wyłącz media, zabezpiecz teren.
- W przypadku awarii instalacji – natychmiast wzywaj fachowca!
Aby nie narażać na niebezpieczeństwo siebie i służby ratunkowe, koniecznie wyłącz media - prąd, gaz, itp. Zabezpiecz teren przed powiększeniem szkody - przykryj dach plandeką, zastąp wybitą szybę tymczasową osłoną, itp.
Zbieraj:
- Zdjęcia/filmy z miejsca zdarzenia,
- Oświadczenia świadków, faktury, ekspertyzy,
- Nagrania monitoringu (nawet jeśli sprawca uciekł).
Pamiętaj: Im więcej dowodów, tym silniejsza Twoja pozycja!
Im większa ilość dokumentów potwierdzających okoliczności i naszą wersję zdarzenia, tym łatwiej będzie nam ją udowodnić. Przykład: Jeśli sprawca uciekł z miejsca zdarzenia i jest nagranie z monitoringu, to nie jest konieczne dodatkowo oświadczenie sprawcy. A mimo tego, ubezpieczyciele i tak o nie proszą. Zatem co zrobić gdy nie mamy „potrzebnych” dokumentów? Patrz punkt 6.
Nigdy nie zgadzaj się na „dogadanie się telefonicznie”.
- Żądaj spisania oświadczenia na miejscu lub wezwij policję.
- Zawsze dokumentuj szkodę – patrz zasada nr 2!
Przykład: Po kolizji drogowej nie wymagasz od sprawcy podpisania oświadczenia, a umawiasz się, że zdzwonicie się później i dopełnicie formalności. Na coś takiego nigdy się nie zgadzaj. Grozi to nie tylko tym, że sprawca wyprze się, zmieni wersję wydarzeń, a nawet tym, że oskarży Ciebie o spowodowanie wypadku. Na miejscu szkody pozostają 2 opcje: spisanie oświadczenia lub wezwanie policji. I obligatoryjnie: zrób zdjęcia – patrz pkt. 2.
- Przejmujemy komunikację z ubezpieczycielem, sporządzamy dokumentację i walczymy o Twoje prawa.
- Twoje zadanie? Przekazuj nam informacje i zadbaj o swój Biznes!
Będziemy walczyć jak Lwy - wiemy jak!
To co czyni nas wyjątkowymi, to nasze zaangażowanie w Wasze interesy!
- Zgłoś szkodę natychmiast przez swojego Brokera – ślady znikają, a opóźnienia budzą wątpliwości ubezpieczycieli.
- Im szybciej zgłoszenie, tym większa szansa na pełne odszkodowanie!
Ubezpieczyciel, który dwa dni po szkodzie wysłał rzeczoznawcę na oględziny chętniej wypłaci odszkodowanie niż ubezpieczyciel, który właśnie się dowiedział, że pół roku wcześniej miała miejsce szkoda i są tylko trzy zdjęcia na jej udokumentowanie.
Dlaczego MY?
Bo traktujemy Twoje sprawy jak własne. Gdy ubezpieczyciel mówi „nie”, my mówimy „sprawdzamy
to!” – i działamy, aż osiągniemy sukces.
Klienci o nas
Jestem pod wrażeniem Waszej dokładności.
Dzięki że pokazaliście nam obszary ryzyk, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę. Cenimy Wasze podejście w pozyskaniu polisy zgodnej z wymogami kontraktu i wykazaniu tego przed kontrahentem.
Jesteście prawdziwym partnerem biznesu.
Dzięki Waszej eksperckiej wiedzy i znalezieniu precyzyjnego produktu, pozwoliliście nam zaoszczędzić 95% kosztów kontraktu. Jesteśmy wdzięczni.
Cenimy Wasze podejście w pozyskaniu polisy zgodnej z wymogami kontraktu i wykazaniu tego przed kontrahentem. Jesteście prawdziwym partnerem biznesu.
Pomogliście nam z ubezpieczeniem kolejnego budynku Komercyjnego - choć nie było to proste.