EXPERT BROKERS NA DOBRE I NA ZŁE
Etapy współpracy


- Przeanalizujemy ryzyka i potrzeby Twojej firmy.
- Sprawdzimy umowy pod kątem zakresów, limitów i rodzajów ryzyk.
- Pokażemy Ci raport z analizy – fundament programu ubezpieczeniowego.


- Twoja decyzja odnośnie wprowadzenia rekomendacji Expert Brokers.
- Kilka cykli negocjacyjnych z firmami ubezpieczeniowymi.
- Zaproponujemy Ci kilka ofert z rekomendacją najlepszej.
- Twój feedback. Ostateczne doprecyzowanie oferty z firmą ubezpieczeniową.
- Twoja akceptacja.


W przypadku szkód działamy następująco:
Weryfikujemy okoliczności zdarzenia,
Zgłaszamy szkodę do ubezpieczyciela,
Ustalamy listę niezbędnych dokumentów,
Monitujemy ubezpieczyciela o wydanie decyzji o wypłacie,
WALCZYMY JAK LWY
Wysyłamy odwołanie, aż do skutku!
Przesyłamy Ci decyzję o wypłacie odszkodowania i zamykamy szkodę.
7 złotych zasad postępowania po szkodzie:
Zanim zaczniesz działać:
- Usiądź wygodnie, zamknij oczy.
- Wykonaj 10 głębokich oddechów: wdychaj nosem, wydychaj ustami.
- Odetchnij i działaj z jasnym umysłem!
- Najpierw ujęcia ogólne (kontekst miejsca).
- Później detale (uszkodzenia, ślady).
Ubezpieczyciele często stosują praktykę:
„Proszę przesłać zdjęcia i można naprawiać szkodę”. Oczywiście jeśli zdjęć będzie za mało, Ubezpieczyciel stwierdzi, że zgromadzony materiał zdjęciowy nie uwzględnia wszystkich uszkodzeń i nie jest możliwe wypłacenie pełnego odszkodowania.
- Ewakuuj osoby zagrożone i wezwij służby (straż, pogotowie).
- Wyłącz media, zabezpiecz teren.
- W przypadku awarii instalacji – natychmiast wzywaj fachowca!
Aby nie narażać na niebezpieczeństwo siebie i służby ratunkowe:
Konsekwentnie wyłącz media - prąd, gaz, itp. Zabezpiecz teren przed powiększeniem szkody - przykryj dach plandeką, zastąp wybitą szybę tymczasową osłoną, itp.
- Zdjęcia/filmy z miejsca zdarzenia
- Oświadczenia świadków, faktury, ekspertyzy
- Nagrania monitoringu (nawet jeśli sprawca uciekł)
Im większa ilość dokumentów potwierdzających okoliczności i naszą wersję zdarzenia, tym łatwiej będzie nam ją udowodnić. Przykład: Jeśli sprawca uciekł z miejsca zdarzenia i jest nagranie z monitoringu, to nie jest konieczne dodatkowo oświadczenie sprawcy. A mimo tego, ubezpieczyciele i tak o nie proszą. Zatem co zrobić gdy nie mamy „potrzebnych” dokumentów? Patrz punkt 6.
- Żądaj spisania oświadczenia na miejscu lub wezwij policję.
- Zawsze dokumentuj szkodę – patrz zasada nr 2!
Przykład:
Po kolizji drogowej nie wymagasz od sprawcy podpisania oświadczenia, a umawiasz się, że zdzwonicie się później i dopełnicie formalności. Na coś takiego nigdy się nie zgadzaj. Grozi to nie tylko tym, że sprawca wyprze się, zmieni wersję wydarzeń, a nawet tym, że oskarży Ciebie o spowodowanie wypadku. Na miejscu szkody pozostają 2 opcje: spisanie oświadczenia lub wezwanie policji. I obligatoryjnie: zrób zdjęcia – patrz pkt. 2.
- Zgłoś szkodę natychmiast przez swojego Brokera – ślady znikają, a opóźnienia budzą wątpliwości ubezpieczycieli.
- Im szybciej zgłoszenie, tym większa szansa na pełne odszkodowanie!
Ubezpieczyciel, który dwa dni po szkodzie wysłał rzeczoznawcę na oględziny:
Chętniej wypłaci odszkodowanie niż ubezpieczyciel, który właśnie się dowiedział, że pół roku wcześniej miała miejsce szkoda i są tylko trzy zdjęcia na jej udokumentowanie.
- Przejmujemy komunikację z ubezpieczycielem, sporządzamy dokumentację i i będziemy działać w Twoim interesie.
- Twoje zadanie? Przekazuj nam informacje i zadbaj o swój Biznes!
Będziemy walczyć jak Lwy – wiemy jak:
To co czyni nas wyjątkowymi, to nasze zaangażowanie w Wasze interesy!
Dlaczego MY?
Bo traktujemy Twoje sprawy jak własne.
Gdy ubezpieczyciel mówi „nie”, my mówimy „sprawdzamy
to!” – i działamy, aż osiągniemy sukces.
Klienci o nas
„Opracowany przez Was Program Ubezpieczeniowy wskazał nam obszar ryzyk, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę.”
„Kancelarię Expert Brokers cenimy przede wszystkim za dokładność i nieszablonowe podejście”
„…elastyczność i determinacja w dostarczaniu rozwiązań, które idealnie pasują do naszych potrzeb, imponująco wyróżniają Expert Brokers na tle innych firm brokerskich”
„Posiadana przez pracowników Brokera wiedza z zakresu ubezpieczeń, doświadczenie oraz doskonała znajomość branży nieruchomości komercyjnych, pozwoliły nam na zawieranie korzystnych umów ubezpieczeniowych ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki oraz potrzeb naszych i naszych Partnerów.”