EXPERT BROKERS NA DOBRE I NA ZŁE

Etapy współpracy

Rozmowa z klientem
Krok 1.Zacznijmy od rozmowy
Pierwszy kontakt i poznanie Twoich potrzeb.
Analiza potrzeb
Krok 2.Analiza
  • Przeanalizujemy ryzyka i potrzeby Twojej firmy.
  • Sprawdzimy umowy pod kątem zakresów, limitów i rodzajów ryzyk.
  • Pokażemy Ci raport z analizy – fundament programu ubezpieczeniowego.
Wystawienie polisy
Krok 3.Partnerstwo
Podpisanie pełnomocnictwa.
Negocjacje i wdrożenie
Krok 4.Implementacja
  • Twoja decyzja odnośnie wprowadzenia rekomendacji Expert Brokers.
  • Kilka cykli negocjacyjnych z firmami ubezpieczeniowymi.
  • Zaproponujemy Ci kilka ofert z rekomendacją najlepszej.
  • Twój feedback. Ostateczne doprecyzowanie oferty z firmą ubezpieczeniową.
  • Twoja akceptacja.
Wystawienie polisy
Krok 5.Wystawienie polisy
Formalności związane z polisą i dokumentacją.
Stałe wsparcie
Krok 6.Pełna ochrona i wsparcie
Zapewniamy stałą ochronę i pewne wsparcie z naszej strony!

W przypadku szkód działamy następująco:

Weryfikujemy okoliczności zdarzenia,
Zgłaszamy szkodę do ubezpieczyciela,

Ustalamy listę niezbędnych dokumentów,
Monitujemy ubezpieczyciela o wydanie decyzji o wypłacie,

WALCZYMY JAK LWY

Wysyłamy odwołanie, aż do skutku!
Przesyłamy Ci decyzję o wypłacie odszkodowania i zamykamy szkodę.

7 złotych zasad postępowania po szkodzie:

1. Zachowaj zimną krew
Szkoda to stres i emocje, które mogą wpłynąć na decyzje. Warto zadbać o opanowanie, które pozwoli zachować zdrowy rozsądek.
Więcej

Zanim zaczniesz działać:

  • Usiądź wygodnie, zamknij oczy.
  • Wykonaj 10 głębokich oddechów: wdychaj nosem, wydychaj ustami.
  • Odetchnij i działaj z jasnym umysłem!
2. Fotografuj jak profesjonalista
Lepiej sto zdjęć za dużo niż jedno za mało!
  • Najpierw ujęcia ogólne (kontekst miejsca).
  • Później detale (uszkodzenia, ślady).
Uwaga! Brak dokumentacji to pretekst do obniżenia odszkodowania.
Więcej

Ubezpieczyciele często stosują praktykę:

„Proszę przesłać zdjęcia i można naprawiać szkodę”. Oczywiście jeśli zdjęć będzie za mało, Ubezpieczyciel stwierdzi, że zgromadzony materiał zdjęciowy nie uwzględnia wszystkich uszkodzeń i nie jest możliwe wypłacenie pełnego odszkodowania.

3. Priorytet: bezpieczeństwo
  • Ewakuuj osoby zagrożone i wezwij służby (straż, pogotowie).
  • Wyłącz media, zabezpiecz teren.
  • W przypadku awarii instalacji – natychmiast wzywaj fachowca!
Więcej

Aby nie narażać na niebezpieczeństwo siebie i służby ratunkowe:

Konsekwentnie wyłącz media - prąd, gaz, itp. Zabezpiecz teren przed powiększeniem szkody - przykryj dach plandeką, zastąp wybitą szybę tymczasową osłoną, itp.

4. Dokumentuj każdy szczegół
Zbieraj:
  • Zdjęcia/filmy z miejsca zdarzenia
  • Oświadczenia świadków, faktury, ekspertyzy
  • Nagrania monitoringu (nawet jeśli sprawca uciekł)
Pamiętaj: Im więcej dowodów, tym silniejsza Twoja pozycja!
Więcej

Im większa ilość dokumentów potwierdzających okoliczności i naszą wersję zdarzenia, tym łatwiej będzie nam ją udowodnić. Przykład: Jeśli sprawca uciekł z miejsca zdarzenia i jest nagranie z monitoringu, to nie jest konieczne dodatkowo oświadczenie sprawcy.  A mimo tego, ubezpieczyciele i tak o nie proszą. Zatem co zrobić gdy nie mamy „potrzebnych” dokumentów? Patrz punkt 6.

5. Nie dogaduj się na „tzw. gębę”
Nigdy nie zgadzaj się na „dogadanie się telefonicznie”.
  • Żądaj spisania oświadczenia na miejscu lub wezwij policję.
  • Zawsze dokumentuj szkodę – patrz zasada nr 2!
Więcej

Przykład:

Po kolizji drogowej nie wymagasz od sprawcy podpisania oświadczenia, a umawiasz się, że zdzwonicie się później i dopełnicie formalności. Na coś takiego nigdy się nie zgadzaj. Grozi to nie tylko tym, że sprawca wyprze się, zmieni wersję wydarzeń, a nawet tym, że oskarży Ciebie o spowodowanie wypadku. Na miejscu szkody  pozostają 2 opcje: spisanie oświadczenia lub wezwanie policji. I obligatoryjnie: zrób zdjęcia – patrz pkt. 2.

6. Szkodę zgłoś natychmiast
  • Zgłoś szkodę natychmiast przez swojego Brokera – ślady znikają, a opóźnienia budzą wątpliwości ubezpieczycieli.
  • Im szybciej zgłoszenie, tym większa szansa na pełne odszkodowanie!
Więcej

Ubezpieczyciel, który dwa dni po szkodzie wysłał rzeczoznawcę na oględziny:

Chętniej wypłaci odszkodowanie niż ubezpieczyciel, który właśnie się dowiedział, że pół roku wcześniej miała miejsce szkoda i są tylko trzy zdjęcia na jej udokumentowanie.

7. Skup się na sobie – resztą zajmiemy się my!
  • Przejmujemy komunikację z ubezpieczycielem, sporządzamy dokumentację i i będziemy działać w Twoim interesie.
  • Twoje zadanie? Przekazuj nam informacje i zadbaj o swój Biznes!
Więcej

Będziemy walczyć jak Lwy – wiemy jak:

To co czyni nas wyjątkowymi, to nasze zaangażowanie w Wasze interesy!

Dlaczego MY?

Bo traktujemy Twoje sprawy jak własne. 

Gdy ubezpieczyciel mówi „nie”, my mówimy „sprawdzamy
to!” – i działamy, aż osiągniemy sukces.

Klienci o nas